#2016-02-26 01:26:43 

maksmaksof

Użytkownik

Posty: 47

Skąd: Moskwa

Wiek: 41

Prowadzę od kilku miesięcy lokalną firmę handlową, a ściślej mówiąc sklep obuwniczy ukierunkowany na najmłodszych klientów. Spora liczba mieszkańców mojego miasta już o mnie słyszała, jednak sądzę, że może to być jeszcze większa liczba. Nie chcę wiele inwestować w reklamę, więc proszę o poradę, jak się skutecznie zareklamować niskim kosztem.
#2016-02-26 02:08:25 

Kaziulek

Użytkownik

Posty: 162

Skąd: Chorzów

Wiek: 22

Widzę, że kolega chce trochę pójść na łatwiznę korzystając ze sprawdzonych pomysłów konkurencji. Spokojnie mogę ci pomóc, bo ja taki sklep prowadzę w zupełnie innym rejonie kraju. Daj kilka ogłoszeń do gazety albo rozpocznij kampanię ulotkową. To zawsze pomaga.
#2016-02-26 03:38:24 

skryta

Użytkownik

Posty: 58

Skąd: Nie podam

Wiek: 21

Bardzo fajnym sposobem na skuteczną reklamę są stoiska w centrum miasta, gdzie każdy przechodzień może się zatrzymać na chwilę i poznać co oferuje dany sklep.
#2016-02-26 05:54:04 

Miejskiszef

Użytkownik

Posty: 59

Skąd: Poznań

Wiek: 23

Spróbuj może wykorzystać nośniki elektronicznie. Stwórz firmowy profil Facebooka i zacznij informować. To działa jak kula śniegowa i przyciąga rzesze nowych zainteresowanych. Rzecz jasna daj się najpierw poznać lokalnej społeczności, a potem w miarę rozkwitu interesu uderzaj też dalej.
#2016-02-26 08:45:51 

słitaśna

Użytkownik

Posty: 76

Skąd: Katowice

Wiek: 18

Facebook to bardzo dobry pomysł na rozkwit każdego interesu. Sporo firm już na tym skorzystało, ale trzeba to zrobić bardzo umiejętnie. Najlepiej niech robią to specjaliści, którzy na bieżąco będą wprowadzać zmiany i śledzić ruch na danym profilu.
#2016-02-26 10:23:32 

Bubu

Użytkownik

Posty: 108

Skąd: Gdańsk

Wiek: 37

Konto firmowe na tym popularnym portalu tylko na pierwszy rzut oka wydaje się nieskomplikowane. Faktycznie to trzeba poświęcić trochę czasu na jego administrację i doglądanie każdej zmiany. Jednym słowem trzeba kominikować się z innymi praktycznie co kilka minut.
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015