#2016-06-30 00:18:09 

Sosen

Użytkownik

Witam. Mam takie dość ważne pytanie. Mam sklep internetowy przez który przepływa tygodniowo kilkadziesiąt zamówień. Potrzebuję jakiejś firmy z branży informatycznej która zrobi dla mnie optymalizację serwerów ponieważ czasem mamy problem z odbieraniem danych. Czy ktoś jest mi w stanie pomóc?
#2016-06-30 02:12:55 

Bubu

Użytkownik

A skąd masz takie informacje że problem z optymalizacją? Jest kilka sprawdzonych firm zajmujących się obsługą klientów IT w Warszawie jak i w całym kraju. Kwestia tego, że fajnie dobrać specjalistę pod konkretny problem.
#2016-06-30 04:03:16 

Sosen

Użytkownik

Grafik który pracuje w naszej firmie stwierdził że na serwerze jest niezły syf i dlatego czasem są takie problemy. Nie znam się na tym więc chce to oddać w dobre ręce. Znajomy mi polecił stronę http://www.indata-solutions.pl/firma-informatyczna i nie wiem co o tym sądzić. Może ktoś współpracował z nimi?
#2016-06-30 06:10:51 

skryta

Użytkownik

Miesiąc temu kupiłam u nich do firmy Microsoft Surface Pro 4 w cenie lepszej niż to co oferowali na innych portalach. W sumie cała transakcja przebiegła bez żadnego problemu, ale nie mam doświadczenia jak to wygląda przy obsłudze serwera.
#2016-06-30 07:23:01 

mocnoslaba

Użytkownik

Wam ta firma jest potrzebna do dłuższej współpracy czy raczej tak na tą chwilę żeby załatwić te sprawy? Chodzi o to że mam znajomego który się tym zajmuje ale on pracuje na etacie i nie jest w stanie być na każde zawołanie.
#2016-06-30 08:22:08 

GarnczekZłota

Użytkownik

Jak znajdę link to ci podam, ale jakiś czas temu trafiłem właśnie na taki fajny serwis gdzie można było zamówić sobie serwisanta do komputera, serwera lub czegokolwiek innego. Masz przez chwilę czat online żeby opisać problem i jeżeli nie ma możliwości pomocy online to przyjeżdża gościu ;) Ale chyba nie macie serwera u siebie?
#2016-06-30 09:15:08 

Sosen

Użytkownik