#2016-07-01 02:11:14 

fajnasabina

Użytkownik

Cześć Wam wszystkim na tym forum ;) Mam taką kwestię i ogólnie dylemat, otóż, urządzam sobie od podstaw nasz dom i już wybrałam większość mebli itp. ale teraz czas na takie dodatki jak obrazy itp. Ale powiem Wam szczerze, że nie znam się kompletnie na tym (nie znam się na sztuce) i najchętniej bym zgłosiła do jakieś firmy, żeby przedstawili jakąś ofertę i coś doradzili ;) Ale nie wiem do kogo się zwrócić z tym.. może ktoś na forum mi coś doradzi? ;)
#2016-07-01 04:43:25 

MiecznikONA

Użytkownik

Szczerze powiem, że ja też miałam z tym problem, ale w końcu wybrałam m.in. nowoczesny obraz do sypialni i kilka innych do salonu. Efekt jest dla mnie bardzo zadowalający ;) Ogólnie to warto inwestować w takie obrazy i w sztukę dodaje ona bowiem dużo klasy i daje super efekty końcowe w domu.
#2016-07-01 05:42:50 

Kaziulek

Użytkownik

Ja od najmłodszych lat jestem miłośnikiem sztuki i nie wyobrażam sobie, żeby nie było niektórych dzieł w moim domu. Szczerze, to są one dla mnie wisienką na torcie i już wiele razy słyszałem od znajomych i rodziny, że doskonale się komponują z wystrojem itp. Zamawiałem obrazy m.in. na ramarama.pl i chyba jeszcze jeden obraz stamtąd zamówię, bo widzę, że poszerzyli swoją ofertę ;) Mają naprawdę super ceny i bardzo ładne obrazy.. w tym niektóre repliki.
#2016-07-01 07:26:28 

GarnczekZłota

Użytkownik

U mnie takim wyborem co prawda zajmuje się żona, ale wspólnie wybraliśmy oryginalny obraz na ścianę do salonu i trzeba przyznać, że bardzo fajnie się prezentuje ;) W ogóle to nie wiem czy ludzie są świadomi, ale takie szczegóły jak obraz i inne dodatki, to one mają jak dla mnie największy wpływ na klimat i atmosferę danego pokoju. Jak ktoś nie inwestuje w sztukę, oświetlenie itp. to bardzo dużo traci.
#2016-07-01 08:11:18 

fajnasabina

Użytkownik